Известие

Collapse
No announcement yet.

Лупи за външно вграждане на халогени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лупи за външно вграждане на халогени

    Здравейте колеги, тия дни минавайки покрай един сервиз загледах един фиат пунто, на който му интегрираха лупи за външно вграждане, на мястото на халогените, та въпроса ми е: мога ли да си сложа такива, и какво бихте ме посъветвали, че гледах едни на илиенци за по 35-40лв комплекта и доста се изкушавам. Идеята разбира се е после да се сложи и ксенон
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
    sigpic

  • #2
    Звучи добре.. Надявам се да успееш.! А иначе няма невъзможни неща тъй че....... Успех.. пък ако някои е запознат нека те улесни
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

    Comment


    • #3
      Никой ли няма идея за какво става въпрос ?
      Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
      sigpic

      Comment


      • #4
        Бате след като сложим лупите, няма да имаш нужда от други светлини, пък и рискуваш да попаднеш в една друга тема относно селския тунинг. Алфите много не носят на гъзарии да знаеш.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Бате след като сложим лупите, няма да имаш нужда от други светлини, пък и рискуваш да попаднеш в една друга тема относно селския тунинг. Алфите много не носят на гъзарии да знаеш.

          Добре съгласи ме, само едни диодни рингове на дългите искам нищо друго
          Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
          sigpic

          Comment


          • #6
            В тази връзка -някой запознат ли е дали това е забранено от закона? Казаха ми, че нямам право на фар без лупа, който така разпръсва светлината, да слагам ксенон:
            http://i50.tinypic.com/j7uq2w.jpg
            http://i48.tinypic.com/10oiogg.jpg

            Благодаря
            147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
              В тази връзка -някой запознат ли е дали това е забранено от закона? Казаха ми, че нямам право на фар без лупа, който така разпръсва светлината, да слагам ксенон:
              http://i50.tinypic.com/j7uq2w.jpg
              http://i48.tinypic.com/10oiogg.jpg

              Благодаря
              Въпросът е много спорен, но в закона пише, че трябва да се кара с регулирани фарове. По принцип "ксенон" не е крушка или светлина, а газ.
              Полицията и ГТП може и мерят само реглажа на фаровете, а не осветеност (лумени) на крушката. Навремето много се е спорило, когато излизат халогенните крушки, но до ден днешен не са забранени. Сега излязоха газоразрядните и понеже отделят повече светлина (лумени), но пък за сметка на по-малко енергия, изискват коректен реглаж, за да не заслепяват насрещно движещите се коли. Затова са оборудвани с автоматична система за реглаж, а пръскалките се слагат, за да "чупят" леда пред фара, т.к. тези светлини отделят много малко топлина.
              Отделно на пазара се продават газоразрядни крушки за фар с лупа и фар с рефлектор. Разликата е един пръстен на крушката.
              Тъй като много "селяни" махат капачката пред крушката, защото HID лампата не влиза, тогава снопът става невъзможен за реглаж и независимо дали фаровете светят в земята, е възможно да заслепяват.
              Понеже 147-цата ми беше с рефлекторни фарове, а нямаше пръстен или капачка около крушката, бях купил HID лампи с пръстен. Регулирах фаровете както трябва - височина на фара, дължина на снопа, репер и т.н., за да не ме псуват. Отделно сложих и 4300К, които са така нареченият заводски цвят и светят в топло бяло с жълтеникав отенък. Накарах един познат да ми кара колата, а аз пред него с друга. После насреща и нямаше никакви проблеми със заслепяване. При следващия преглед накарах да ми замерят реглажът на фаровете и се оказа, че са една идея по-ниски. Момчето понечи да ги регулира, но му казах да не ги пипа, защото си виждах добре. Винаги при натовареност на колата съм ги свалял от вътрешния реглаж, както е редно да се прави и ако беше е с халогенна крушка. С няколко думи - съобразявал съм се на 100%.
              Проблемът при нас е, че няма толерантност на пътя ... хванал селяндура и изкормил пръстена на рефлектора, защото не влизал китайският HID, вдигнал си късите, за да не се налага да включва дълги или е натоварил багажника с буркани и предницата се е вирнала без да регулира отвътре (ако има подобна екстра), а после защо КАТ или други организации се дразнят ... ами ще се дразнят, ама заради простаците на пътя!

              btw ... Прочетете за новите LED фарове, за да видите те колко по-силни са от HID ... защо не са забранени тогава???
              БМВ разработва лазерни фарове ... дали ще са по-слаби от халогенните
              sigpic

              Comment


              • #8
                Благодаря за изчерпателния отговор. Добих ясна представа за нещата.
                Простия извод е - попринцип не може, но това е България - всичко може, стига сам да си го позволиш
                147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
                  Благодаря за изчерпателния отговор. Добих ясна представа за нещата.
                  Простия извод е - попринцип не може, но това е България - всичко може, стига сам да си го позволиш
                  Не си добил много ясна представа ... може, не защото е БГ, а защото законът не е забранил изрично поставяне на HID крушка без автоматична система за реглаж.
                  Отделно може да те глобят, ако фаровете ти светят по-високо от написаното, независимо дали ще си с халогенна крушка.
                  Не знам само как ще измерят снопа светлина на пътя, в полеви условия без техника, за да те спрат от движение, но ще пробват да вземат някой лев по този начин
                  Те не се научиха да си тарират дрегерите на 6 месеца, камоли да носят призми за фаровете

                  btw ... ако фаровете ти светят като на снимката (с HID-a), по-добре вземи някакви мерки и ги регулирай, защото на снимката отгоре изглежда, че блестят доста ... може да е само от фотото, но за всеки случай ги провери.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                    Никой ли няма идея за какво става въпрос ?
                    Ето това е за гоУф 4. ->
                    След това вече нямаш фарове за мъгла, а на тяхно място са тези прожектори , които ти правят по-наситена светлина пред колата.
                    Ако ще слагаш ксенон с лупи - няма смисъл от тези допълнителните на мястото на фаровете за мъгла.

                    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                    ...
                    Проблема не е само в шапките.
                    Повечето ксенон крушки са :

                    Няма проблем такава крушка да я сложиш в "лупа".
                    Рефлекторния фар обаче е изчислен за светлина само от една малка зона на халогенна крушка (като се постави халогенната крушка - нажежаемата жичка попада точно във фокуса на фара). Поради начина на изработка на ксенон крушката се получава по-голяма светеща зона , т.е. светлина извън фокуса, и тя се отразява и излиза от фара по нежелан начин.
                    Този проблем може да се реши донякъде с такива крушки:


                    Само ,че те са по-скъпи и купувача решава ,че за какво да дава излишни пари като с тях може да си купи после алкохол и да се напие като животно.

                    Всеки LED по спецификацията си има ъгъл на светене и заради това лесно могат да се настройват да не светят в очите, а на пътя.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                      Ето това е за гоУф 4. -> http://bktuning.net/Photos/VW/G4/NVG4B.jpg
                      След това вече нямаш фарове за мъгла, а на тяхно място са тези прожектори , които ти правят по-наситена светлина пред колата.
                      Ако ще слагаш ксенон с лупи - няма смисъл от тези допълнителните на мястото на фаровете за мъгла.


                      Проблема не е само в шапките.
                      Повечето ксенон крушки са :
                      http://www.asia.ru/images/target/pho...S_Hid_Bulb.jpg
                      Няма проблем такава крушка да я сложиш в "лупа".
                      Рефлекторния фар обаче е изчислен за светлина само от една малка зона на халогенна крушка (като се постави халогенната крушка - нажежаемата жичка попада точно във фокуса на фара). Поради начина на изработка на ксенон крушката се получава по-голяма светеща зона , т.е. светлина извън фокуса, и тя се отразява и излиза от фара по нежелан начин.
                      Този проблем може да се реши донякъде с такива крушки:
                      http://www.sell21.com/photo/201012/1...kit--56626.jpg

                      Само ,че те са по-скъпи и купувача решава ,че за какво да дава излишни пари като с тях може да си купи после алкохол и да се напие като животно.

                      Всеки LED по спецификацията си има ъгъл на светене и заради това лесно могат да се настройват да не светят в очите, а на пътя.
                      Аз на моята съм с лупи и 55 ватов ксенон и нямам никакъв проблем.
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 00:01.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X